Chì ghjè u campu di ghjocu indoor?

微信图片_20201028133503

 

 

À traversu a storia, i zitelli ghjucanu in i so paesi è quartieri, soprattuttu in i carrughji è e strade vicinu à e so case.

In u 19u seculu, i psicologi di u sviluppu, cum'è Friedrich Fröbel, pruponenu i parchi di ghjocu cum'è un aiutu per u sviluppu, o per imbue i zitelli cun un sensu di ghjocu ghjustu è boni modi.In Germania, uni pochi di campi di ghjocu sò stati eretti in cunnessione cù e scole, è u primu parcu d'accessu publicu custruitu apposta hè statu apertu in un parcu in Manchester, Inghilterra in u 1859.

I campi di ghjocu eranu una parte integrante di a cultura urbana in l'URSS.In l'anni 1970 è 1980, ci era campi di ghjocu in quasi tutti i parchi in parechje cità sovietiche.L'apparechju di ghjocu era abbastanza standard in tuttu u paese;a maiò parte di elli era custituitu di barre metalliche cù relativamente pochi pezzi di lignu, è eranu fabbricati in fabbriche statali.Alcune di e custruzzioni più cumuni eranu u carrusel, sfera, altalena, cohete, ponte, etc.

 

1604565919(1)

 

Parcu di ghjocu internu, cunnisciutu ancu cum'è centru di ghjocu indoor, hè un campu di ghjocu situatu in un ambiente internu.Sò cuncepiti apposta per i zitelli per ghjucà è li portanu assai divertimentu.A struttura morbida è l'equipaggiu di divertimentu sò impannillati in spuma molle per assorbe l'impattu di i zitelli chì cascanu o saltannu.Dunque, paragunatu à i parchi di ghjocu all'aperto, i parchi interni sò generalmente spazii di ghjocu più sicuri.

U disignu di u campu di ghjocu hè influinzatu da u scopu è u publicu.Puderanu esse offerte spazii di ghjocu separati per accoglie i zitelli assai chjuchi.I parchi unichi, grandi, aperti tendenu à ùn esse micca utilizati da i scolari maiori o i zitelli menu aggressivi, perchè ci hè pocu opportunità per elli à scappà i zitelli più aggressivi.[15]Per cuntrastu, un parcu chì offre parechje spazii di ghjocu hè utilizatu ugualmente da i picciotti è e donne.

Dapoi l'anni 1990, cum'è i parchi di ghjocu per i zitelli interni più prufittuali sò gradualmente emersi, i parchi interni anu godutu una alta reputazione in u mondu sanu.Oghje, hè evolutu da un quadru simplice di scala interna à un centru di ghjocu cumplessu per i zitelli, chì include parechje spazii di ghjocu per diversi gruppi di età.In più di a vendita di u bigliettu, l'ingudu di i parchi interni vene ancu da diverse fonti di divertimentu è servizii di i zitelli, cum'è l'urganizazione di partiti, vendita di rigali, artighjanali di i zitelli, bevande, etc.

 

 

1604565833(1)

 

I parchi interni varianu assai in grandezza è in u centru di ghjocu indoor.Un picculu campu di ghjocu internu pò esse principarmenti una struttura di ghjocu suave, mentre chì un grande campu di ghjocu internu (a volte parte di un centru di divertimentu di famiglia) pò esse di 1000 metri quadrati è include e seguenti parti:

-Struttura di ghjocu dolce
L'equipaggiu tradiziunale di ghjoculi interni, di solitu chjamatu spaziu di ghjocu morbidu o cornice di scala interna, hè essenziale per ogni campu di ghjocu indoor.Puderanu esse simplicità cum'è una piccula struttura di riproduzione suave cù avvenimenti di riproduzione basica (per esempiu,slides, slide di ciambella, scivola di vulcanuo altrughjocu soft interattivu, èprudutti di l'area di u zitellucum'èpiscine di palleomini casa, o ponu esse un sistema cumplessu di riproduzione multi-livellu chì cuntene centinaie di avvenimenti di riproduzione è elementi tematichi persunalizati.

A diffarenza trà "struttura di ghjocu indoor" è "centru di ghjocu indoor"hè chì l'ultime include più spazii di divertimentu o spazii funziunali, cum'è una zona di caffè, per quessa hè un centru di divertimentu cumpletu.

 

202009201331046667

 

 

-Parcu trampoline
Saltà nantu à un trampolinu pò parè una cosa triviale à un adultu, ma in l'attu di saltà, i zitelli ponu veramente raffinà è sviluppà assai di e so cumpetenze fisiche.Un esempiu di questu hè cumu quandu i zitelli saltanu in l'aria, anu bisognu di allineà i so corpi in una manera particulare per sbarcà ghjustu.À u tempu, i zitelli ponu amparà à perfeccionà questu è in u prucessu, ponu aiutà à sviluppà u so cuntrollu di i musculi cù a cuscenza chì anu di u spaziu intornu à elli.Quessi sò cumpetenze essenziali chì l'aiuteranu cù sforzi futuri è ancu altri sporti.

Pò esse assai difficiuli di fà i zitelli seguità a rutina di eserciziu, è questu hè perchè ponu esse, bè, troppu rutina per i zitelli.Sò noiosi è senza divertimentu, è i zitelli anu bisognu à avè qualcosa eccitante da fà per occupà i so interessi, è ponu in realtà fà i so corpi più forti è più flessibili, soprattuttu rinfurzendu i so musculi.I zitelli ponu ancu aiutà à fà a so postura megliu mentre saltanu.

Hè per quessa chì a maiò parte di i centri di ghjocu indoor includenutrampoliniin a so lista di elementi obligatorii.

 

1604565659(1)

 

-Corso di Ninja

Mentre hè abbastanza ovvi per vede quantu divertenti corsi di ninja ponu esse, ci sò benefici supplementari à participà àcorsi di ninja.Quandu affrontate i corsi di guerrieri ninja, vi offrete novi sfide fisiche è vi permettenu l'uppurtunità di migliurà è divertevi.Ùn avete micca esse un atleta prufessiunale per pruvà un cursu di ninja o per uttene i benefici chì ponu vene da a pratica è u ghjocu cuntinuu.

Sfida in una zona di corsi ninja, pudete migliurà a coordinazione, praticà i movimenti di putenza, focus è cuncentrazione, sfida continuata.

È a cumpetizione di ninja copre una larga gamma di età.Ancu l'adulti ponu divertisce in tali sfide.Quandu vulete custruisce un paradisu cù sfide di sport estremi, ùn vi scurdate mai!

 

1604566148(1)
-Corsa di corda
Circundendu da l'anni 1940 è inizialmente utilizatu da l'armata cum'è mezzu per furmà i suldati,corsi di funiDapoi sò stati adattati per l'usu privatu è anu acquistatu una popularità larga.Denominati ancu corsi di sfida, oghje questi corsi divertenti è eccitanti sò populari trà e corporazioni chì cercanu una soluzione creativa di team building, ma sò ancu crescente in pupularità trà una folla più ghjovana - squadre sportive di ghjuventù, scouts di ragazzi è scouts, è gruppi di scola.

Per principianti, hè un stintu di sviluppu.Tutti i zitelli sani sò nati per arrampicà, Pocu dopu à a nascita, i zitelli impieganu custruiti in instinti naturali per circà, vede, scopre, toccu è move l'uggetti è custruiscenu capacità mentali è fisiche chì portanu à e cumpetenze iniziali di scalata.I zitelli amanu l'arrampicata, arrampicanu per spiegà, per cumpete, per sfruttà a so imaginazione è ghjucà à fà crede, per perseguite i so amichi, è assai di più.

Simile à e grandi corporazioni è e piccule imprese, l'urganisazioni di ghjuventù, cum'è scouts o squadre sportive, spessu turnanu à u cursu di sfida cum'è strumentu di furmazione di squadra.

U cursu ùn solu rinforza è stende i musculi, ma ancu custruisce u travagliu in squadra è rinfurzà e cumpetenze di risichi è di cumunicazione, U corsu mette l'alpinisti in pusizioni chì ùn ponu micca esse travagliatu individualmente.

 

 

 

-Muru d'arrampicata
Circate à mischjà a vostra rutina di fitness?L'arrampicata in roccia indoor hè una bella manera di travaglià nantu à a vostra endurance, custruisce forza è dà u vostru equilibriu un impulso.Hè un sport eccitante chì pò esse aduttatu da quasi tutti, di ogni età è livellu di fitness, sia un atleta hardcore, un guerrieru di u weekend, o un jockey di scrivania.

Rinforza i vostri musculi mentre hè bassu impattu.Migliura a vostra flessibilità.Sfida u vostru Sistema Cardiovascular.Combatte a malatia cronica.Pò aiutà à migliurà a coordinazione.

Hè ancu una bona scelta per avè in u vostru parcorsu, umuru d'arrampicatapò fà un bonu usu di u vantaghju di l'altitudine di u situ, è occupa un picculu spaziu.In certi siti chì sò più inclinati à i clienti genitori-figlioli, pudete ancu aduprà cum'è un articulu di carica unicu per aumentà a vostra efficienza di u pianu.

 

1604565763(1)

 


Tempu di pubblicazione: 05-novembre-2020

Get Details

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi